nuffnang

bubbles cursor

background

daisypath

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 17 January 2013

segmen : BLOG MAKEOVER...!!!

Assalamualaikum WBT...



http://i764.photobucket.com/albums/xx281/ixoriey/bannerblogmakeover_zps00f34461.png

gile bile terbaca tajuk kat atas ni... sape yg xnak bile ade org nak makeover kite punye bolg kan... 
dalam merewang2 kat blog org terbaca plak ade insan yg mulia hati nak tolong meng"makeover"kan blog kite...

to NIEYXZHADOTMY,

saya nakkk sangat kak nieyxzha makeover blog saya. sebab saya sememangnye bab nak menghiaskan blog ni xberapa nak pandai. padahal kawan dah ajar bnyk kali. tp tah kenapa liat sangat nak pandai bab menghias blog ni. bile tgk blog org lain comel je, kiut miut. ade itu ini... saya plak terhegeh-hegeh nak menghias blog ni. walaupun sebenarnye saya dah lame ade blog ni, sampai sekarang saya kurang pandai dalam bab menghias blog ni.  saya berharap sesangat kak nieyxzha pilih saya utk makeover kan blog saya ni... thanks alot dear....

lots of love,
miss eyna ^^,



3 comments:

Unknown said...

thanks joining dear..^^

kiter tunggu dan lihat siapa blogger bertuah tu ye ^^

belog miss eyna said...

thanks a lot dear...(^_^)

Unknown said...

senarai pemenang ^^

http://www.nieyxzha.com/2013/02/pemenang-segmen-blog-makeover.html